Audició de música de Cambra CSM “ÒSCAR ESPLÀ” d'Alacant

Dilluns 26 de juny a les 19.00 h. Sala d’exposicions Juana Francés

Amb motiu de la clausura de l’exposició “Menjars de la terra. Llegat gastronòmic de González Pomata”, el Conservatori Superior de Música Oscar Esplá d’Alacant ofereix una audició de violí, viola i violoncel en el marc de la Sala d’Exposicions Juana Francés. Un espai que va incorporant, en cadascuna de les seues mostres, la música de joves promeses.

PROGRAMA:

• Sextet d’entenimentades op.18 nº1 J. Brahms (1833-1897)
    1. Andante ma moderato
    2. Rondo. Poco allegretto grazioso

• Octet d’entenimentades op. 20 F. Mendelssohn (1809-1847)
    1. Andante

VIOLINS: Clara Codes García-Soto, Sergio Alemán López, Juan Domenech Calatayud y Manuel Torregrosa Fernández.

VIOLES: Ágata García Serrano y María Sala Navarro.

VIOLONCELS S: Belén de la Sagra Lafuente y Joaquín García Sivera.

COORDINACIÓ: Jesús Gómez, María Marco

ORGANITZA: Seu Universitària Ciutat d’Alacant, Conservatori Superior de Música Óscar Esplá  d’Alacant

L’accés és lliure i gratuït fins a completar la capacitat de l’espai. Es demana puntualitat. Per a més informació: Seu Universitària Ciutat d’Alacant. C/ Ramón y Cajal, 4 03001 Alacant. Tel. 965 145 333. Fax: 965 145 958. A/e: Seu.alacant@ua.es. http://web.ua.es/va/sedealicante